Výměna, vrácení a reklamace zboží

Rozhodli jsme se udělat výměnu, vrácení a reklamaci zboží co nejjednodušší. Využíváme aplikaci Retino, která vás provede celým procesem vrácení zboží nebo reklamace.
Jednoduše si zvolíte svou objednávku a produkty, které chcete vyměnit. Všechna data jsou již předvyplněné z objednávky. Pouze jednoduše doplníte další potřebné informace jako například číslo účtu.

Doplníte do ní údaje (na vše potřebné se vás aplikace zeptá) a můžete přes ni objednat i dopravu.

Jo a abychom nezapomněli, zboží u nás můžete vyměnit nebo vrátit do 90 dnů. Jedinou podmínkou je, že oblečení musí být nenošené, neprané a nežehlené.

ZDARMA přes ZÁSILKOVNU Z point!

V aplikaci si požádáte o tento druh dopravy.
Následně ho schválíme a Vám přijde email s vygenerovaným vratkový kódem,

  • který stačí sdělit na pobočce a obsluha štítek vytiskne a ten nalepí na zásilku

Zásilku odevzdáte na kterékoli pobočce Zásilkovny (seznam poboček http://www.zasilkovna.cz/pobocky).

Dopravu si zajistím sám/sama

V aplikaci zvolíte tent druh dopravy.
Zásilku zašlete jako DOPORUČENÝ balíček na adresu:

Creative family s.r.o.
Rotalova 1172/82
614 00 Brno
+420 735 576 020

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení