Vrácení zboží a reklamace

Rozhodli jsme se udělat vrácení zboží co nejjednodušší. Využíváme aplikaci Retino, která vás provede celým procesem vrácení zboží nebo reklamace.
Jednoduše si zvolíte svou objednávku a produkty, které chcete vyměnit. Všechna data jsou již předvyplněné z objednávky. Pouze jednoduše doplníte další potřebné informace jako například číslo účtu.

Doplníte do ní údaje (na vše potřebné se vás aplikace zeptá) a můžete přes ni objednat dopravu.

 

ZDARMA přes ZÁSILKOVNU Z point!

V aplikaci si požádáte o tento druh dopravy.
Následně ho schválíme a Vám přijde email s vygenerovaným štítkem a kódem,

  • který si vytisknete a nalepíte na zásilku
  • nebo pokud nemáte možnost si jej vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne

Zásilku odevzdáte na kterékoli pobočce Zásilkovny (seznam poboček http://www.zasilkovna.cz/pobocky).

Dopravu si zajistím sám/sama

V aplikaci zvolíte tent druh dopravy.
Zásilku zašlete jako DOPORUČENÝ balíček na adresu:

Creative family s.r.o.
Nové sady 988/2
602 00 Brno

Nová adresa v době COVID-19:
Creative family s.r.o.
Rotalova 1172/82
614 00 Brno
+420 735 576 020